pátek 20. ledna 2017

A je po vánocích

Ještě jsem neodstrojila stromeček, naštěstí je umělý. Protože přes týden bydlím u přítele ve Zlíně a domů jezdím jen o víkendu, tak jsem si ho moc neužila, proto ho odstrojím až teď.
Dále pokračuji ve svém šití, nebo spíš úpravě starších halenek a triček, což mě začalo hodně bavit.Je mi líto vyhodit, nebo nechat ležet ve skříni starší věci a kupovat si nové, proto jsem se inspirovala na www.pinterest.cz.






Z těchto věcí jsem udělala nové. K vestě jsem našila rukávy z kožešinové látky, protože vesta byla moc teplá a bez rukávů mi přišla nepraktická. Z těchto dvou triček, které jsem nenosila, jsem udělala jedno.Vyfotím a dám sem foto. Jsou teď velké mrazy a nedá se nic jiného dělat, takže se tak bavím. Kromě šití  ještě ráda čtu a poslouchám videa, která mne nutí k přemýšlení, třeba  Duše K, kde má Jaroslav Dušek různé zajíímavé hosty. Hodně mně baví dlouhé procházky , i když je mráz, jako bych potřebovala hodně kyslíku.Je to dobré na hubnutí, které se po vánocích hodí. Dostala jsem chytré hodinky, které mi měří, kolik jsem ušla kilometrů, a kolik jsem spálila kalorií, neuvěřitelné vymoženosti.Nafotila jsem tyto fotky na minulé procházce.

Žádné komentáře:

Okomentovat