pátek 30. prosince 2016

A je po vánocích

Tak jsme všichni krásně prožili vánoce, po všem tom shonu jsme si snad odpočinuli, přejedli se, navštívili své rodiny a známé, taky jsme přibrali na váze, přece si nebudeme o svátcích upírat dobrot, a teď si děláme plány na to, jak to zase všechno zhubnout. Taky jsme v televizi viděli spousty filmů a pohádek, přečetli jsme nějaké knihy, které jsme našli pod stromečkem. A teď se už budeme těšit zase zpět do práce, jak si s kolegyněmi a kolegy povykládáme, co kdo dostal, kde se opil, s kým se viděl zase po roce a tak.Každý rok je to stejné, ale pokaždé se na to těšíme.
Já jsem se ještě po chvilkách zabývala šitím, nápady jsem našla na www. pinterest.com, určitě to mnozí znají.
Je to o tom, že si třeba ze dvou halenek, nebo triček , které nenosíte, a je Vám líto je vyhodit, uděláte jedno a to zase budete chvíli nosit, než to omrzí, nebo vyjde z módy. Musí být člověk trochu šikovný a mít i fantazii. Hned jsem prohrabala skříň a pár takových věcí jsem našla a začalo mně to bavit.


To pruhované bylo moc krátké, tak jsem to takhle vymyslela.

Tohle fiaové mi přišlo už docela nuda, tak jsem si v látkách koupila kousek podobného úpletu a takto to řešila.
Dnes již končím s fantazií, chystám se na předsilvestrovký večírek v jedné oblíbené hospůdce s několika známými, jelikož na Silvestra již nebylo volno, tak to oslavíme den předem.Nevadí, na Silvestra budeme u televize, alespoň zjistíme, co naše televize vymyslela.

Žádné komentáře:

Okomentovat