čtvrtek 24. listopadu 2016

24. listopad -měsíc před vánocemi den, kdy zemřel Freddie

Dnes je den, kdy přesně za měsíc budou vánoce. Ale také den, kdy před 25-ti lety zemřel zpěvák skupiny QEEN, Freddie Mercury. Qeen jsem milovala a stále miluji. Jejich hudba má obrovskou energii, vždy, když si ji pustím, nabíjí mně to. Žádná písnička není tuctová. Dokonce jedna z nejúspěšnějších písní, Bohemian Rhapsody, byla ze začátku považována za splácaninu různých stylů a nechtělo ji britské rádio vysílat. Píseň Radio Gaga je má srdeční záležitost, a to proto, že jsem v té době , kdy se u nás začala hrát, úspěšně odmaturovala, a cítila jsem se velmi šťastně. Myslela jsem si, že moje starosti pro vždy skončily. Byla jsem mladá a naivní. Ale to asi všichni v 19-ti letech.
Ale skupina QUEEN je pro mně neustále srdeční záležitost, a její písničky se mi nikdy neohrají.
Freddie je opravdu hudební bůh a dívá se na nás z hudebního nebe. Podívejte se na krátké video o jeho životě, jsou tam věci, které jsem doposud nevěděla. Třeba to, že jeho popel je rozprášen neznámo kde, a ví to jen  jediná žena-jeho přítelkyně, která byla v jeho životě, a on chtěl, aby to byla ona, která jeho popel rozpráší. Až po skončení vztahu s touto ženou zjistil, že ho více přitahují muži.
Zde je odkaz na krátké , ale zajímavé video o jeho životě.

https://www.stream.cz/slavnedny/10014960-den-kdy-zemrel-freddie-mercury-24-listopad-1991



Žádné komentáře:

Okomentovat