pátek 18. listopadu 2016

17.listopad

Máme den po 17. listopadu. Zase se mi v pocitech vrátil ten entuziasmus, který jsme zažívali před 27-mi lety. Já v té době byla na mateřské se synem, který se narodil chvíli před revolucí. Byl to čas plný očekávání a optimismu. Dopadlo to tak jak to dopadlo, ale stále se mi v tento den vrací nadšení, které tenkrát vládlo v celé společnosti. Denně jsme sledovali zprávy a dění v Praze.Chodili jsme na shromáždění, které se konaly v našem městě.Se svými dospělými dětmi o tom každý rok v tento den debatujeme, jsem ráda, že je to zajímá.
Myslím, že je důležité připomínat si to. I když nejme spokojeni s vývojem společnosti , přesto je dobře, že tato revoluce byla a že ji začali studenti.Byla to naše generace, kdybych nebyla jíž na mateřské, byla bych určitě studentka a taky bych demonstrovala, ale ničeho samozřejmě nelituji, ale ráda na to vzpomínám a každý rok si to připomínám. Já jsem tento den strávila sledováním zpráv a procházkou po městě.Toto mně zaujalo. Je to taky vyjádření svobody...








Žádné komentáře:

Okomentovat